Big bigger biggest

FAQ

Hieronder vindt je de meest gestelde vragen over Penis XL. Kijk eerst of je vraag bij de meest gestelde vragen staat voordat je contact met ons opneemt. Lees over het gebruik van Penis XL, ingrediënten, je bestelling, levering, betaalmethoden en andere vragen. Staat je vraag hier niet tussen? Neem dan contact met ons op.

Vragen over het bestellen en kopen van Penis XL

Waar kan ik Penis XL kopen?
U kunt Penis XL bestellen via de officiële website van Penis XL of het product op komen halen bij ons hoofdkantoor in Medemblik, Noord-Holland op werkdagen tussen 09:00-17:00.

Moet ik een account aanmaken om te kunnen bestellen?
Nee, u kunt direct uw gegevens invullen en Penis XL bestellen.

Hoe kan ik Penis XL betalen?
Op de bestelpagina worden diverse betaalmethoden aangeboden. Nederlandse klanten kunnen betalen door middel van iDeal, PayPal, Creditcard of overboeking op onze rekening. Belgische klanten kunnen betalen via PayPal, Bancontact/Mister Cash, eMaestro, Creditcard en overboeking op onze rekening.

Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten voor bestelling binnen Nederland zijn: €3,50, voor België zijn deze €4,50.

Kan Penis XL discreet verzonden worden?
Omdat wij vinden dat niemand hoeft te weten wat u bestelt, versturen wij al onze bestellingen in een discrete envelop of verpakking. Ook op uw afschrift wordt een discrete omschrijving van uw bestelling gegeven.

Kan ik mijn bestelling annuleren?
Het is niet mogelijk uw bestelling te annuleren. Ziet u toch af van uw aankoop dan kunt u uw bestelling na levering direct retour sturen. Voor meer informatie kunt u contact opnemen met de klantenservice.

Ik heb geen bevestiging ontvangen van mijn bestelling, hoe kan dit?
Het is mogelijk dat deze email in uw map met ongewenste email terecht gekomen is. Controleer dit a.u.b. eerst. Kunt u de bevestiging nog niet vinden? Dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice.

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
Bestelt u voor 16:00 uur en heeft u betaald met PayPal, iDeal of Creditcard dan streven wij ernaar uw bestelling nog diezelfde (werk)dag te versturen. Voor de levering zijn wij afhankelijk van PostNL. Levering in Nederland geschied meestal de dag na verzending door ons, in België 2 dagen na verzending door ons, en in andere landen kan dit langer duren.

Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?
Ja dat kan. Op het bestelformulier vult u het juiste adres in. Uw bestelling zal dan geleverd worden op het door u aangegeven adres.

Waarom ontvang ik een betalingsherinnering?
Wanneer u een bestelling plaatst maar de betaling nog niet door ons ontvangen is ontvangt u automatisch een betalingsherinnering. U kunt het bedrag alsnog aan ons betalen. Zodra wij de betaling binnen hebben zal de bestelling verwerkt worden.
Bij een overboeking via de bank kan het zijn dat deze automatische herinnering en de verwerking van uw betaling elkaar kruizen. In uw orderbevestiging vindt u een link om de status van uw bestelling te bekijken.
Heeft u per ongeluk twee orders aangemaakt en er één betaald, dan zult u van de andere order een herinnering ontvangen. Deze kunt u negeren.
Wilt u afzien van de bestelling? Wanneer de betaling niet voldaan wordt zal de bestelling geannuleerd worden, u kunt deze herinnering dan dus negeren.

Ik heb geen Track and Trace code ontvangen
In de orderbevestiging die u per mail ontvangen heeft staat een link om de status van uw bestelling te bekijken. Op deze pagina vindt u ook de Track and Trace code.